Grafično oblikovanje je veda, ki pomaga oblikovati zadeve tako, da so všečne ljudem. Najprej grafični oblikovalci pripravijo predloge, kako so si zamislili, da bi vizualna podoba nekega dojetja, reklame, oglasa, spletne strani, tiskovin in vsega, kar gledamo, izgledala. Nato se odločite, kaj točno vam je najbolj všeč in na podlagi tega dizajn še dodelajo in izpopolnijo. Nekateri menijo, da grafično oblikovanje ni potrebno in lahko vse naredijo sami, vendar se običajno motijo, ker ne poznajo pravil in psihologije ljudi, naredijo po svojem okusu in potem množicam to ni všeč ter nakupujejo.
Grafično oblikovanje ni tako lahko, kot si mnogi mislijo. Poznati je treba številna pravila, da je končni izdelek res dober in všečen ljudem, množicam, da že na prvi pogled zaupajo in tudi lahko kupijo izdelke. Oblikuje se prav vse, kar vidite. Vsaka površina mora imeti določeno število informacij, ki ne smejo zmesti in morajo biti ravno prav predstavljene s črkami, besedilom, slikami, infografiko, fotografijo, animacijo ali čem drugim.
Grafično oblikovanje mora biti ciljno usmerjeno. Zadnje leto je bil trend v ilustracijah, ki so bile preproste in otroške, letos pa gre ta trend v še večjo čistost in hladen dizajn. To lahko dobro speljejo le vrhunski oblikovalci z vleko kilometrine, ki jim je grafično oblikovanje v krvi. Seveda se da tega tudi izuriti vendar pa je dobro, da je nekdo talentiran, ker ima potem več idej in rešitev od naučene osebe.
Oblikovalci vas vprašajo po ciljih, ki jih mora vizualna komunikacija izpolniti in že se lotijo idejne zasnove. Vedo, kako bodi kateri ciljni skupini predstavili vašo tematiko, če le veste, kdo so dejansko vaši kupci in kje se zadržujejo najpogosteje. Oblikovalci tudi tesno sodelujejo s prodajno ekipo, so tudi sami neke vrste prodajalci, drugače bi bile vizualije ne preveč uspešne, če tega ne bi znal in bi vedeli. Zaupajte jim in videli boste rezultate.