Facebook uporabljata več kot dva bilijona uporabnikov, ki brskajo za novicami ter ohranjajo stike z znanci, prijatelji in družino. Seveda lahko oglaševanje pri toliko uporabnikih postane težavno, saj si vsako podjetje želi svojo storitev predstaviti skupini, ki ji je dejansko namenjena. Tako oglaševanje, na primer, različnih lepotilnih pripomočkov ne bo učinkovito, če ne bo doseglo primerne starostne skupine žensk, ki so jim namenjeni. Na srečo oglaševanje na Facebooku nudi več dimenzij targetiranja določenih uporabnikov, preko katerih se bo oglas prikazal posameznikom, ki spadajo v želeno spolno, starostno, lokacijsko skupino itd.
Facebook oglaševanje je orodje, ki lahko ogromno pripomore k razvoju majhnih, srednjih in velikih podjetij, ki želijo svoje izdelke ali storitve približati večji skupini potencialnih kupcev. Je cenovno ugodno ter nudi hitre rezultate. Prednosti njegove uporabe je ogromno, med drugim je enostavno ter hitro dostopno, zanj ne potrebujete posebnih orodij ter je dostopno v vsakem trenutku. Ker Facebook vsak mesec ustvarja nove tehnološke rešitve ter širi svojo mrežo oglasov, je priložnosti veliko. Seveda je na tem mestu pomembno ustvariti dober oglas, ki bo uporabnika pritegnil. Facebook oglaševanje mora tako vsebovati nekaj bistvenih komponent, ki bodo poskrbele za uspešno oglaševalsko kampanijo. Oglas mora biti tako čim bolj vizualen, saj prevelike količine teksta manjšajo njegovo vrednost. Pomembna je tudi relevantnost – bolj kot je oglas za uporabnika pomemben, večji uspeh bo dosegel. Vsebovati mora informacijo o vrednotah, ki jih izdelek ali storitev sporočata. Zakaj sploh klikniti na oglas ter se prepričati o vsebini, ki jo nudi vaša spletna stran?
Facebook oglaševanje lahko z nekaj znanja postane naložba, ki se bo močno obrestovala – še posebej, kadar smo seznanjeni z obnašanjem določene skupine potrošnikov. Glede na to, da večina posameznikov Facebooka ne obišče z namenom opravljanja nakupov, igra Facebook oglaševanje veliko vlogo pri spoznavanju trga ter potencialnih ponudnikov, ki jih bodo uporabniki prepoznali v prihodnje, ko bodo potrebovali specifičen produkt.